Tolong Klik Utk Tabung simpanan sy ;)

Selasa, 17 September 2013

BAJU SANDING(12 GAMBAR)

Lama x update blog..ni pun tiba-tiba mood datang tu yang teringat nak update blog.. Tema baju kahwin belah saya adalah warna hijau petronas bak komen mmber saya..huhu(suke hati dye je hijau petronas). Baju ni saya tempah dekat butik ADAGAYA..kalo ada sape-sape nak tempah boleh la melawat , fb ADAGAYA  klik kat sini @ fb kak salmiah klik sini.


Ni la baju yang saya tempah kak salmiah..cantik x... & yg ni sebelum sy tambah manik.. gatal tangan nak jahit manik...hehehe


.
.
.
.
.
.
Yang ni pic selepas sy tambah jahit dengan manik sendiri..
manik warna ungu sb sy dh x de manik lain..heeee









Pic sekitar majlis kahwin saya, masa majlis ni saya makeup sendiri je, ok x?
kalo ad sape2 berminat nk sy makeupkan blh la pm or whatsapp sy 0175662256...

 yayang2 meh kita basuh tgn dlu ye..hehe

 eh ak kahwin ke hari ni heee..
Pic dgn best friends, tq sb sudi datang ;)



Pic dgn mmber2 n sepupu sepapat


Outdoor dekat bukit merah laketown ;)




ok bye2...

Nota: Baju ni sy nak sewakan sekali dgn veil & anak tudung...kalo berminat blh pm, baju saiz 34/s sebab sy kecik je.heeeee @ nk tempah jahitan manik pn boleh ;)




2 ulasan:

Eymasu berkata...

comel dgn dorang..cntinye baju..nie tak sabar nak kawin..kawin dgn sape..hmm...:3

CaTzMeOW berkata...

Tq..insyallah x lama dh nie ;)...smga cepat bertemu jdh..aminnnn