Tolong Klik Utk Tabung simpanan sy ;)

Isnin, 30 September 2013

SAYA DAH X DER CIT-CHAT BOX








 Assalamualaikum dan salam sejahtera semua, hari ni saya nak story kenapa saya delete 
CIT-CHAT box saya tu huhu..mood tengah sedih sebab terpaksa delete
 walaupun bnyk kepentingan cit-chat box ni.
X tahu kenapa sejak dua menjak ni banyak sangat msg yang saya terima dari unknow & pandai-pandai letak link yang mengarut-mengarut, dekat cit-chat box ni walaupun saya dah warning siap2 huhu.
Agaknya spesis yang x paham bahasa kot(mohon terasa)
Disebabkan dah tahan & rasa annoying, saya telah mengambil tindakan drastik iaitu mendelete
cit-chat box ni..huhu.
Bila nak pasang balik?hmmm tengoklah bila ada mood nanti..huhu



Note:Apa komen anda?Pernah ke alami situasi macam ni & macam mana nak elak ye...KOMEN SIKIT BOLEH ;)






2 ulasan:

sitirohaida berkata...

tulah...ingatkan nak buang je chatbox tu..tapi ramai yang masih lagi guna chatbox nie...tengah fikir2kan..

Unknown berkata...

kan..tension je diaorg letak link mengarut2..n ntah2 ptg ni sy dh psg balik chat box ni..kui2